åh ska man vara naken som kock ?ja jag har inga problem med det heller naturligt är underbart
Du å ja. Vi kan ha såååå roligt ihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh ska man vara naken som kock ?ja jag har inga problem med det heller naturligt är underbart
Alltså, räckte det inte med att jag fick stå ut med naken-janne? Måste jag ha fler nakna männskor som yr omkring och inte fokuserar?
Ja jag har alltid roligt! Min fru hävdar att jag kan bli lite för mycket ibland men då skrattar jag bara så är jag lycklig!Du å ja. Vi kan ha såååå roligt ihop.
Men åh det var inte mening att störa, du kan få lite av min kärleksmarmelad så blir du kanske uppfylld av kärlek istället.Alltså, räckte det inte med att jag fick stå ut med naken-janne? Måste jag ha fler nakna männskor som yr omkring och inte fokuserar?
Kinesiska Muren är på plats, det har jag alltid varit eller i alla fall väldigt länge.
Ulvarna har en ledare som själv värvar övriga ulvar innan resterande roller lottas ut. I övrigt ingen specialförmåga.
Trollpacka - Kan kasta ut förtrollningar en av varje per spel
1. En bybo kan inte rösta vid nästa lynchning
2. Siaren får endast veta ond eller god vid en natt.
Trollpackan ingår i lyan
(NattDL)
LL har lottat ut den rollenHar hittat hit!
Av detta utläser jag att ledaren inte är trollpackan. Men, har ledaren valt vem som är trollpackan - eller lottas detta?
OK, tack.LL har lottat ut den rollen
Har hittat hit!
Av detta utläser jag att ledaren inte är trollpackan. Men, har ledaren valt vem som är trollpackan - eller lottas detta?
Jag tycker det känns så härligt och fantastiskt spontant att du ställer upp i Sveriges Mästerkock, Muren! Liksom, frigör dig och släpp loss och gör någonting som ingen mur gjort förut.
Men auditionkön blev sjukt lång när man hamnade efter dig, och skulle du kanske kunna vänta till sist när vi ska hämta råvaror från skafferiet? Det är härligt med din storlek men alltså det kan bli lite trångt ibland. Mysiga hälsningar, Mys-Ernst.
Köksförebilder:
1. Paow - nakna kocken
2. Blacksmithfarm - mamma
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil - Linas matkasse! eller exet för 3 år sedan
7. Mys-Ernst - the Swedish Chef
8. Alexandra_Zazzi - Jamie Oliver och Leif Mannerström
9.bollen__ - min mamma
10. FarmenQristina
11. Mandelmann - Moder Jord
12. Kinesiska Muren - Qin Shi Huangdi
Medan vi ställer samman den första utmaningen börjar vi med bakgrundsintervjuerna och vi vill naturligtvis veta vem din förebild i köket är (någon känd kock eller din mormor kanske), samt varför denna person har gjort ett stort intryck på dig. Vi vill veta detta senast Måndag kl 22!
Uppdaterar
Köksförebilder:
1. Paow - nakna kocken
3. Donald Trump
4. Anna Anka - Daniel Humm som är kock på Eleven Madison Park i New York
5. hemlig
9.bollen__ - min mamma
10. FarmenQristina
12. Kinesiska Muren - Qin Shi Huangdi och Mao Zedongs fyra fruar
Känner att jag har nästintill noll koll på vilka som gömmer sig bakom de anonyma nicken - eller ja, några tror jag mig veta, andra vet jag att jag borde veta och så några som jag verkligen inte vet.
Hade en tanke om att det skulle kunna vara enklare att lista ut lyan i den här leken om man får ut ledaren, men iom ovanstående så känner jag att det kanske inte blir så ändå, i alla fall inte för mig.
Vi har inget får i leken, så det finns ingen anledning för vinkningar mellan ett sådant och lyan.
Kinesiska Muren är på plats, det har jag alltid varit eller i alla fall väldigt länge.
Du menar för att ledaren valt sina kompisar? Jag trodde vi alla var vänner tills leken började .Uppdaterar
Köksförebilder:
1. Paow - nakna kocken
3. Donald Trump
4. Anna Anka - Daniel Humm som är kock på Eleven Madison Park i New York
5. hemlig
9.bollen__ - min mamma
10. FarmenQristina
12. Kinesiska Muren - Qin Shi Huangdi och Mao Zedongs fyra fruar
Känner att jag har nästintill noll koll på vilka som gömmer sig bakom de anonyma nicken - eller ja, några tror jag mig veta, andra vet jag att jag borde veta och så några som jag verkligen inte vet.
Hade en tanke om att det skulle kunna vara enklare att lista ut lyan i den här leken om man får ut ledaren, men iom ovanstående så känner jag att det kanske inte blir så ändå, i alla fall inte för mig.
Vi har inget får i leken, så det finns ingen anledning för vinkningar mellan ett sådant och lyan.
Mormor är min förebild i köket. Minns när man kom till mormor och morfar på julen - och det doftade bakning i hela lägenheten. Eller när vi kom ut på sommarstället och det doftade nybakade tekakor. Finns många smak- och luktminnen .Medan vi ställer samman den första utmaningen börjar vi med bakgrundsintervjuerna och vi vill naturligtvis veta vem din förebild i köket är (någon känd kock eller din mormor kanske), samt varför denna person har gjort ett stort intryck på dig. Vi vill veta detta senast Måndag kl 22!