Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Källa på att han tror det, tack.Det tror iaf Försvarsmaktens arméchef . Vem är Fi och vart ska vi fly
Han måste ju gardera sig med grundtips kryss som Putte Koch gjordeKälla på att han tror det, tack.
Att han sagt att det är möjligt, är inte riktigt samma sak.
Fly?Det tror iaf Försvarsmaktens arméchef . Vem är Fi och vart ska vi fly
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22151092.abKälla på att han tror det, tack.
Att han sagt att det är möjligt, är inte riktigt samma sak.
Gäller att ha dubbla medborgarskap då har man större chans att komma in....Fly?
Ingenstans. Alla länder har väl stängt sina gränser.
Om det landet inte är i krig.Gäller att ha dubbla medborgarskap då har man större chans att komma in....
Jag är ju inte skriven i detta land längreGäller att ha dubbla medborgarskap då har man större chans att komma in....
Tja idag skulle jag tro att medborgarskap i Schweiz, USA, Canada, Australien står högt i kurs, följt av Storbritannien , Tyskland eller Frankrike,Om det landet inte är i krig.
Vilket land ska man då ha medborgarskap i?
Fast många av de länderna har väl större risk än Sverige att hamna i krig?Tja idag skulle jag tro att medborgarskap i Schweiz, USA, Canada, Australien står högt i kurs, följt av Storbritannien , Tyskland eller Frankrike,
Knappast Schweiz och Australien. Och en ockupation av USA och Canada håller jag inte för troligt.Fast många av de länderna har väl större risk än Sverige att hamna i krig?
Jag hade satsat på Schweiz eller Kanada.Knappast Schweiz och Australien. Och en ockupation av USA och Canada håller jag inte för troligt.
Då är sannolikheten större att det skapas oroligheter i staterna runt Östersjön och en av stormakterna går in för att skydda sina intressen.
Jag hade satsat på Schweiz eller Kanada.
När USA hamnar i krig brukar det ju dock inte ske i USA utan någonannanstans
Då ska jag vara rädd om den lilla röda boken dåJag hade satsat på Schweiz eller Kanada.
När USA hamnar i krig brukar det ju dock inte ske i USA utan någonannanstans