Svenstavik 4/8

Gnist

Trådstartare
Någon som ska dit, förutom jag??

Vore kul om det vore några stycken fler än jag som ska ställa där :banana:

Sv: Svenstavik 4/8

Vi ställer på söndagen, om vi ens ska dit. Ska du bara ställa lördag?

Synd i såfall; annars hade jag ju kunnat få en muntlig inbjudan till nakendans med kotte i munnen - eller hur var det nu..? :angel: ;)

Vi ställer på söndagen, om vi ens ska dit. Ska du bara ställa lördag?

Synd i såfall; annars hade jag ju kunnat få en muntlig inbjudan till nakendans med kotte i munnen - eller hur var det nu..? :angel: ;)

Båda mina grupper går på lördagen, så jag är bara där lördag. Om jag inte missminner mig är det en älghundsutställning på söndagen som jag mest troligt kommer att åka på dessutom :eek:

*Muttrar...nakendans...kottar....mummel mummel*

Jag ska dit, kommer vara där både lördag och söndag, då syster ställer sin dalmatin och en kompis ställer sin pudel på lördagen och jag ställer min flat på söndagen :D

Kanske.. har ej bestämt.
Vinthundklubben ena dagen och SKK den andra, men domarna var inte sådär jätteupphetsande så vi får se.

Båda mina grupper går på lördagen, så jag är bara där lördag. Om jag inte missminner mig är det en älghundsutställning på söndagen som jag mest troligt kommer att åka på dessutom :eek:

*Muttrar...nakendans...kottar....mummel mummel*

Nu puttar jag upp denna för att se om någon fler ska dit på lördagen :angel:

Jag ska i alla fall dit med 2 terriers och Minerva på lördagen och på söndagen ska jag till Backe med 4 jämthundar :eek: :banana:

Jag kommer inte, men skickar några av mina hundar dit iaf! Det blir 2 Port.Vattenhundar och 2 Kineser som kommer:banana:

Jag har ingenhund:) men brukar alltid dra dit och kolla eftersom det är så nära:)...

Jag ska dit, men bara på söndagen.
Ska ställa för en för rasen helt ny domare, vi var med på examinationen när hon blev godkänd förra året. Kommer dock inte ihåg vad hon tyckte om min hund, så det blir spännande.

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 590
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
859
Senast: Lillkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025