Svenskt Derby 2011

RebeccaJoli

Trådstartare
Någon som ska dit?
Några favoriter?

Jag gillar Wings Of Thunder och Whitout Fear. WOT imponerade verkligen sist jag såg honom. Ska bli kul att se vad han har att sätta emot WF och c/o.

Sv: Svenskt Derby 2011

Klart att jag ska dit och heja på Hans-Inges The Provocative!! :banana::banana::banana:

Jag ska sälja andelsspel men vet inte var jag kommer att stå - antingen vid huvudingången eller vid sponsortältet. Hoppas att jag får vara inomhus i alla fall...

Klart jag ska dit . Hejar på Hans-Inges The Provocative . Hoppas på hyffsat väder i år.

Honom gillar jag oxå! Tror han är favorittippad om jag inte är helt ute och cyklar? Tycker det är ett bra starfält!! :D

Var har jag fått det ifrån då? :crazy: Hmm... Var det TP som han slog på Jägers? Kan det stämma? Jag har jäkligt dålig koll :p

Senast ändrad:

Han slog Anjin och Inspired Cry i derbytest. Han har ju visat att han står distansen .

Jag ska dit !
Jag håller på den som vinner :angel:
Dessutom har jag en jätteful hatt som ska användas
en starthäst har jag också, men inte i Derbyt, som vanligt är det inte hennes distans, men men......

Hej från Hambo

Fast nu ska jag nog byta hatt !
Jag har 2 fula och en normal, vill ju vara lite avvikande..........:crazy:
Vilka kategorier tävlar man i ????
Vackrast/ Elegantast så klart.
Kreativitet ?
Roligast ?
Mest missanpassade ( Min kategori )

Hej från Hambo

Måste säga att jag var nöjd med min rad, även om det inte blev helt rätt så var det iaf nära :D Jag satta Uppercut Action som vinnare, Without Fear som 2:a och Wings Of Thunder som 3:a :D

Oh ja! Fick beröm från flera stycken faktiskt för min "kreation" :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 983
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen inte i form. Hade dragits med en gnagande huvudvärk hela dagen, kände mig seg och olustig, stel i musklerna och ont i...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: cassiopeja
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 342
Senast: Vingra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar