svenska gerbilföreningen?

C

cipramil

vad har hänt med den? hemsidan har ju vart nere ett bra tag nu och även uppfödarnas hemsidor är ouppdaterade...saknar att snacka gerbil :smirk:
dessutom vill jag få tag på en blackhona :bump:

Sv: svenska gerbilföreningen?

cipramil skrev:
vad har hänt med den? hemsidan har ju vart nere ett bra tag nu och även uppfödarnas hemsidor är ouppdaterade...saknar att snacka gerbil :smirk:

Den ska visst ha knäppat sig har jag hört. Tror det kan kommit en ny, eller om det håller på fixas? :confused:

Sv: svenska gerbilföreningen?

cipramil skrev:

De fick virus på servern som hemsidan låg på, men sen fick de ordning på det nån vecka, men sen försvann den igen. Tidningen kommer ju heller inte som den ska, beroende på att de aktiva i styrelsen har råkat ha problem samtidigt som gjort att de inte kunnat lägga ner den tid och energi som behövts.
Jag har fått fram detta genom mina kontakter i föreningen, och det är alltså bara tillfälligt. Hoppas vi innerligen.

Du kan kolla in Hamsterföreningens Gerbilsektion under tiden, den är också kanonbra (är medlem i båda):
http://welcome.to/gerbilsektionen

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 684
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 969
Senast: Squie
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama