Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inte för att det är viktigt... jag använder de engleska benämningarna på en hel massa saker men jag var mest nyfiken på om det finns svenska benämningar som används till vardags (inte "dittodattkrångligaordsyndromet")
Red Bag delivery = Placenta praevia, "hindrande moderkaka".
Dummyföl brukar vi helt enkelt säga men den medicinska termen är Neontal Maladjustment syndrome dvs. NMS.
Hundträning
Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Hästnyheter Sammanfattar min känsla också. Kan bli toppen men kan också bli botten. Jag tycker synd om ägaren som verkar fått så mycket oförtjänt skit.
Hästmänniskan Personligen och generellt tänker jag även att en häst som är supersnäll och lugn 99% av tiden men sen "plötsligt" smäller det bara till...