Sv: Svensk ryttare tilldelad varning
Jag var på vippen att fråga om det var den hästen jag trodde, men riktigt så tuff var jag inte...
Tror det ändå eftersom det var ett samtalsämne för dagen
Isåfall var det för att kuva - men det funkade inte.
Man kan inte kuva bort smärta. "Blabbermouth me" sa att den har ont - och jag fick genast en kompis i en representant för Vetrinärkåren som jag hade hamnat bredvid. Som vred på sig och sa men så trevligt trevligt med någon som sätter hästen främst. Trevligt att träffas
Är det såå illa?
Beskriver man ett sådant problem för kliniken så säger de KOM
De säger inte "inspänningstygel"
men som sagt jag var för feg för att fråga...
Tänker också på Werth och hennes som ballade ur i piafferna - (den här ballade ur hela tiden så fort hon bad om liiiite samling)
jag mumlade då om att Stachmo hade ont - beteendet blev värre - jaha ont. Då sa någon att tror du inte werth har koll på sin häst. Jo tillräckligt för att åka dit för doping... Och nu är hon vissta avstängd?
Jag blev skitaglad att Malin Baryard sa som det var - det pågår fuffens i boxarna. Alla viskar om det och jag känner snubben som städar på stor tävling....
Sedan sa hon ju också att "det som skiljer en hobby från en sport är regelverket. Ridpsorten har inget regelverk, det utdelas godtyckliga straff"
Malin for presient