Svensk ryttare kvar på sjukhus

Sv: Svensk ryttare kvar på sjukhus

otäckt:crazy: det var ju inte många år sedan hon skadade sig illa i badminton vell?

stackars Anna hon är verkligen otursförföljd. Nu är hon opererad i ryggen och det lär väl dra ut på tiden innan hon tävlar fälttävlan igen.
Skickar en stor krya-på-dej-kram till Anna!

stackars Anna hon är verkligen otursförföljd. Nu är hon opererad i ryggen och det lär väl dra ut på tiden innan hon tävlar fälttävlan igen.
Skickar en stor krya-på-dej-kram till Anna!

Usch ja! Jag såg inte fallet - däremot stod jag precis där Piia Pantsu flög av och folk skrek rakt ut de där sekundrarna innan hon reste sig.

Det här hittade jag om Anna: http://www.kristianstadsbladet.se/a...60926/SPORT/109261104&SearchID=73258050133317

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Med mindre än en vecka kvar till ryttar-VM har det svenska fälttävlanslaget mist två av sex ryttare. Dag Albert har tackat nej och Anna...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige - kunglig hovleverantör av fälttävlan. Det svenska EM-laget red felfritt över hinder i terrängritten och är kvar på silverplats...
Svar
0
· Visningar
758
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Idag startar tävlingarna i EM i fälttävlan på Ribban i Malmö och först ut är disciplinen dressyr och därefter fortsätter tävlingen med...
Svar
0
· Visningar
637
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Barometern) En perfekt terrängritt gör att Sara Algotsson Ostholt är på väg mot EM-medalj. Den Kalmarbördiga ryttaren ligger trea inför...
Svar
0
· Visningar
799
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama