JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ridning
Trådstartare
Trådstartare
Nataley
Startdatum
Startdatum
11 Aug 2011
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
784
En tråd för oss med Svensk Ridponny
Tänk på att det bara är raskod 43 och 93 som är Svensk Ridponny.
------------------------
Jag har ett sto f.09 som jag har tänkt tävla med i framtiden.
Just nu är det bara hantering och lite annat smått som gäller.
Hon kommer troligen växa över ponnymåttet då hon redan är 144cm i mkh..
Gnägg
Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Tjatter
Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18
19
20
Hästmänniskan
Ingen riktigt bra titel, men va sjutton.
Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Dressyr
Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Vaknade av "mamma jag har JÄTTEont i magen!" från lilla E. Yrvaket upp i panik, leta fram hink. Lilla E hävdade bestämt att det inte kom...
FeatherCloud
6 minuter sedan
Svar: 1 743
Visningar: 90 264
Barn
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Sant ... men det ar allt for manga som ar beroende och Jag poangterade bara att jag inte tillhor skalan som ar beroende av telefonen. :)
hastflicka
Idag kl 01:59
Svar: 1 132
Visningar: 36 103
Allmänt
Sommartid
Samhälle Det finns ju faktiskt möjlighet för många att välja arbete med tider som passar ens egna dygnsrytm.
Jag jobbar ständig kväll eftersom...
Bison
Idag kl 01:55
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Är det någon som har hunnit tävla med valfriheten att rida lätt upp till och med LB:3? Döms det annorlunda eller på samma sätt? Har bara...
Freazer
Idag kl 02:39
Svar: 1 017
Visningar: 79 224
Grenar
Inkar
Hästvård Jag har en häst med ink som de jag köpte av gav lite olika tillskott som de tyckte hjälpte men själv ska jag låta min veterinär som har...
Freazer
Idag kl 02:35
Svar: 26
Visningar: 2 654
Vård
Shettistråden del II
Gnägg Ah, ja ett modernt land på 80-talet hade jag också varit mera sur på som moderland än ett land härjat av krig där stamtavlor främst var...
Blyger
Idag kl 02:15