Svensk motsvarighet

Exit

Trådstartare
I Finland finns sidor som Hevostietokanta och sukuposti.fi på nätet där man kan söka uppgifter om hästar registrerade i Finland. Man får då veta hästens stam, ålder, uppfödare och liknande.

Fins det någon motsvarande sida i Sverige? Hittade någon databas över tävlingsresultat på Ridsportförbundets sida men finns det inget annat?

Hjäp mig någon, tack!:)

/ Exit

Sv: Svensk motsvarighet

Skulle du kunna hjälpa mig med vad följande finsk färg och tecken förklaring betyder på svenska:
VRN, ti mtj RV VTJ vecka otj kjko

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 324
Senast: dobbis
·
Avel Skulle kolla upp stammen på några hästar jag red för många år sedan, jag är nyfiken och kommer inte ihåg. Hästarna är födda på 80 och...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: Rosett
·
Avel hej! har nyligen skaffat foderhäst och jag funderar lite på det här med stam osv. hon kommer från tyskland enligt hennes pass, och det...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: KickiH
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 704
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama