Svensk mat

Köper havre o.linfrökaka lokalt, speedibeet från fb men tjatar på.nerför nu.o.då att jag vill ha helt melassfritt. Bor typ ett stenkast från ötrtofta... Lusernen om hösten har jag för mig är dansk, melass o.oljefri viktigast där för mig.
 
Jag ger iform som är väldigt svenskt,superbra foder!
Och lite dodson and horrell build up. Och spannex lucern, complett.
 
Jag köper svenskt foder till både häst, hund och katt i första hand. Jag vill gynna den marknaden och så tror jag att det är bra råvaror. Sen vill jag inte heller bidra till långa transporter.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej även jag skulle vilja ha lite tips hur jag ska tänka vad gäller foder. Halvblod, fri tillgång på hösilage. TS 77% Råprotein 108 g...
Svar
17
· Visningar
1 215
Senast: Zamira
·
Foder & Strö hej! Jag skulle vilja ha lite tips på foder till min äldsta herre. Som rubriken lyder är han 34 år och har alltid varit precis...
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: Blubbis
·
Foder & Strö Hej! Har ett sexårigt fullblod som jag köpte i september förra året. Han var i lite lågt hull och hade väldigt tunn överlinje när jag...
2
Svar
39
· Visningar
4 669
Senast: Dornes
·
Foder & Strö Hej! Har precis fått hem en ny häst som mestadels under sommaren bara stått i en skogshage och skrotat. Fd ridskolehäst som aldrig...
Svar
8
· Visningar
2 513
Senast: Tillis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp