Svarta tänder?

Sv: Svarta tänder?

men jösses jag har inte spytt galla o ångra sej på bekostnad av vad???
Jag anser att man som djurägare bär ansvar för sitt djur vad är felet i det?

Ja vi har alla uppfattat din ståndpunkt i frågan. Tack.
Allt är inte svart eller vitt vet du, och du behöver inte bemöda dig med att tjöta vidare om färger nu bara för det.

Ja, dom har andra djur. Dessa såg ok ut i hullet (om än eftersatt hovvård) när jag hämtade min.
Vet ej hur kvaliteten på vattnet är. Fanns lite i badkaret men det såg klart och fint ut när jag hämtade.

En länk http://www.skrutten.nu/arkivtext/djurplageri.htm om du vill se hästen..

mvh Eva
Oj...vilken försämring!!! Skönt att du reagerade och tog hem hästen... din häst ser ju inte ut att ha fått så mycket att äta alls...:crazy: Lycka till med den nu!

Till alla, tack för stöttning :bow:

Kan berätta att hästens tillstånd har vänt. Så även om hon är mager som en skrika så är hon glad igen. Igår kom hon fram självmant i hagen och ville bli klappad och kliad.

Hon har en jättesnäll treårig vallack som tar hand om henne på dagarna. Buffar mjukt på henne med nosen och naggar henne i nacken och över manken. Försöker lura henne till lek.

Än så länge är det mest mat och vila som gäller men snart så räjsar dom säkert som galningar.

mvh Eva

Liknande trådar

Trav Min kuse har startat på en del i sommar och gått rätt ok, i mitten på augusti tog allting tvärstopp igen. Han var upp på Solänget och...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Tagliabue
·
Hästvård Jag har en älskad fjording som nu är inne på sitt 29 år, hon är pigg och glad som vanligt men jag märker att något har ändrats hos...
Svar
15
· Visningar
1 921
Senast: IngelaH
·
Hästvård Jag har ägt min häst, hbl sto på 11 år i ca 8 år. Lite historik: I februari fick hon ett riktigt allvarligt kolikanfall och jag hade...
Svar
2
· Visningar
1 259
Senast: cactuspower
·
L
Hästvård Hej! Postar en tråd här med lite undring över vilken utrustning en vet ska ha med sig ut i jourbil. Veterinärerna är nr 1 och 2 i...
Svar
6
· Visningar
1 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21
Tillbaka