Svarta katter

cewe

Trådstartare
Efter chatten med bla fin (där det visade sig att hennes ena katt är oootroligt lik min startar jag min första bildtråd :banana:
MEN, det ska endast vara bilder på svarta katter
Här kommer mina
(sorry den första blev så stor)
CIMG0208.jpg

DSC00022.jpg

DSC00020.jpg

Sv: Svarta katter

Här är Anubis min svarta Oriental på 6 månader
anubis.jpg

Åh måste ju ta kort på en av våra då! ska dom vara kolsvarta?

Vilka sötingar ni har!

Här kommer min svarta (hon har gröna ögon vilket kanske inte syns så bra på bilderna)
272184.jpg

1037399.jpg

Men några små vita hårstrån har hon allt :smirk:

detta är min pappas katt Zorro... eller allmänt kallad Zålli :D Otorligt söt men en liten mes... antagligen tillhälften perser...

hade ingen bättre bild på honom...
RebeckaZllired.jpg

detta är min pappas katt Zorro... eller allmänt kallad Zålli :D Otorligt söt men en liten mes... antagligen tillhälften perser...

hade ingen bättre bild på honom...
RebeckaZllired.jpg

Härligt ni matchar varandra med ditt vackra hår :) Zorro heter ju min häst :smirk:

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 146
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 158
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama