Svart schabrak på tävling?

feel

Trådstartare
Har bara ett vitt schabrak och ska rida tre klasser till helgen, kommer alltså behöva ett reserv... Är det okej att tävla med svart schabrak? Har en ljus skimmel.

Sv: Svart schabrak på tävling?

Ja, det är det absolut. Jag har bara tävlat med svart eller grått schabrak de senaste åren.

Absolut kan du det:). Är det din egen du ska rida? Härligt isf att han är pigg och kry!!

Ja det är min egen, äntligen :)

Han är fortfarande lite klen, märks speciellt i övergångar och tempoväxlingar så väntar mig inga lysande resultat. Men ska bli kul att komma iväg och försöka hitta flyt på tävlingsbanan, han är antingen av eller på...

Jag skulle aldrig komma på tanken att tävla min vita i vitt schabrak för hur mycket du än putsar så blir hästen aldrig SÅ vit!!

Jag har tävlat mest i mörkbrunt men även i grått, svart, mörkgrönt mm...

hagens_zinzano-18.jpg

Ja det är min egen, äntligen :)

Han är fortfarande lite klen, märks speciellt i övergångar och tempoväxlingar så väntar mig inga lysande resultat. Men ska bli kul att komma iväg och försöka hitta flyt på tävlingsbanan, han är antingen av eller på...

Men åh vad härligt att höra! Lät ju lite deppigt med förträngningarna innan. Är magen också bättre nu när ni vet vad problemet var?

puttar upp denna då det är lite av samma fråga.

Jag har inga vita hästar men kan man ha svart/mörkt schabrak med logga på när man tävlar eller ser det för "hoppigt" ut

Färg på hästar är djurröd fux och mörkbrun.

Eller sticker det ut för mkt sen när man själv har ljusa ridbyxor?

Jag är verkligen helt värdelös på detta men tänkte beställa från Mias. Vad tror ni isf om färg på kantbanden? Sadlarna är svarta.

fuxen

184837_167576599958913_45662_n.jpg

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
366
Senast: Cactus
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
387
Senast: MiniLi
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?