aneka

Trådstartare
Nu har jag haft Molle i en halv vecka och redan några dagar efter att vi tagit hem honom så vart han svart om nosen. Det är smuts för det går att ta bort, misstänker att det är damm från lådan och annats smuts som flyger runt när han busar.

Men hur får man bort det? Han kan ju inte gå runt så där hela tiden då kanske det täpper igen näsan tillslut och det vill jag inte.
Men hur får man bort det utan att han börjar hata mig allt för mkt. Vi har försökt med handduk och tops men bara fått bort lite grann då.

Sv: Svart nos

Tar bort det på min Teddy, gjort det sen han kom. Han tycker inte om det men hatar mig inte och han har lärt sig att ju stilla han är desto snabbare går det! ;)

Sv: Svart nos

Får ta och försöka med det. Daniel får hålla i honom så slipper jag rivsåren, hehe.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 203
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 690
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 565
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar