Svart eller brunt?

B

BancoB

Har mörkbrun sadel och träns... :love:

Men nu är det dax att köpa stövlar och kavaj. Syrran tycker jag ska satsa på svart kavaj och svarta stövlar, men jag själv, som är helt frälst i brunt, vill ha bruna stövlar och brun kavaj. Kanske blir för mycket? :crazy:

Vad hade ni satsat på ?

/B

Sv: Svart eller brunt?

Om jag var galen i brunt (vilket jag nu inte är :p) skulle jag nog satsa på svarta stövlar + brun kavaj.
Tror att det skulle bli för mkt brunt annars.

Det är väl inte så snyggt att ha olika brun färg på sakerna, och det kommer det garanterat att bli om du har brun kavaj och stövlar.

Satsa på svart och ha ev en brun krage på kavajen.

Svart kavaj är ju verkligen inte snyggt till brunt. :crazy:

Ha blå kavaj! Och svarta stövlar. Jag har bruna men skulle inte tävla med dom.

Jag säger som många andra: blå kavaj och svarta stövlar! kör sedan på brunt träns och sadel, det gör jag;)

Har inte tänkt på blå kavaj tidigare men det hade kanske varit snyggt :idea: Och svarta stövlar får det nog bli. Känns stilrenast till tävling.

Dock får jag köra med mina svarta gamla MH stövlar och lånad svart kavaj tills vidare.. stövlar går ju fan på runt 4000 och det är inget man skramlar ihop så på direkten.. :( Vill inte köpa några halvtaskiga för 1500, då väntar jag hellre..

ska ju bara ut på clear rounder och lokala så..

/B

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Ketrawzc
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: Mirtai
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka