Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad tycker ni är snyggast? Själv tycker jag han är finast i brunt! Som det är nu så har jag brun hoppsadel (inte den på bilden, har en Prestige nu,lite mörkare) och svart dressyrsadel...
svart tycker jag är fint, men det kan bli lite stelt på något sett så jag gillar möööööööörk brun, det blir som en mildare svart (om nån fattar vad jag menar!)
Brunt självklart!
Din häst är jättefin - första bilden =
När jag köpte min Bates kunde jag ju bara välja mellan svart och new market och valde svart för den andra var så orange - tabacco och havanna är ju snyggast.
Men nu har jag sett andra som har sådana - och efter smörjning är inte deras lika illoranga längre. Fan att jag inte tog den för min är jätteljusbrun på somrarna och mörkbrun iof på höst/vinter och rödbrun på våren - och tror han skulle vara riktigt fin i mörk tabacco.
Tack tack! Jaa, han är fin min lilla bebis!
Då är vi två som ångrar, Prestige finns ju också bara i svart och tobacco, och konservativ som man är så tyckte jag att tobacco inte passade sig på dressyrbanan. Så det fick bli en svart. Men dom mörknar ju ganska mkt, isär dom i kalvläder, så jag ångrar på att jag inte tog en i tobacco.....