Svårt att köra i skövde?

Gramse

Trådstartare
Halloj, någon som bor omkring Skövde o vet hur det är att köra bil där? Jag har en någorlunda bra gps och brukar kunna lita på den men blir ändå lite mesig när jag ska in i okända städer;) inte lättaste frågan att svara på men om man jämför med att jag tycker det är ok att köra i Borås men inte gärna i Gbg..

Det beror väl på vart man ska i Skövde. De få gånger jag kört i Skövde nu som nyinflyttad västgöte har det inte varit några som helst problem!

Skövde är ju inte så fruktansvärt stort.
Det borde vara rätt simpelt att hitta med en helt normal smartphone eller en gps.

Tack tack då ska jag nog våga mej in där:) skulle till det där köpcentrumet o det ligger nog rätt centralt om jag förstod det hela rätt. Fantastiskt med så snabba svar!

Vilket köpcentra? Är det Commerce så är det lätt att hitta men parkeringshuset är lite på baksidan och parkeringen på Sandtorget som är närmast är löjligt dyr.

Vilket köpcentra? Är det Commerce så är det lätt att hitta men parkeringshuset är lite på baksidan och parkeringen på Sandtorget som är närmast är löjligt dyr.
Japp just det hade jag i åtanke, så du rekommenderar parkeringshuset..?

Tack tack folket jag har redan vart där o surrat runt o japp det va ju enkelt, men tyckte det var en trevlig liten stad:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 132
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 417
Hästmänniskan Okunnig och lätt neurotisk fundering från mig, hoppas någon vill svara ändå 😅 Jag har en v40 CC (nyare lite mindre modellen) som jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 734
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter