Svårt att böja sig ned för mat

Agnes_stro

Trådstartare
Hej min häst var jätte konstig i lördags och kunde inte böja sig ned för att äta och hade ryckningar i halsen. Hon var även ställd med huvudet åt höger när vi gick. Någon som vet vad de kan bero på. Måste dock säga att hon tog en spruta 2dagra innan och var väldigt öm och svullen där men vet inte om de va pga det. Gick över dagen efter men är ändå orolig om det är något.

Troligen pga sprutan. Min häst fick så en gång när hon vaccinerades. Har aldrig blivit så någon annan gång. Gick över på några dagar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 723
Senast: emma-vsm
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Min medryttarhäst har varit sjuk i 5 dagar nu, och vi vet ej vad det kan vara. dag 1 skakade, var hängig och hade 1 grads feber...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 059
Senast: cf234k
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar