E
Einar
Behöver lite råd om hur jag gör med min häst vid tränsning Vi hade en "dust" när jag haft henne c:a 2-3 månader - hon ryckte upp med huvudet när jag skulle tränsa henne och det tog c:a 20-30 min innan jag fick in bettet i munnen på henne. Men efter en tid med mkt lock o pock samt godis, samt en liten kläm över nosryggen, så har tränsningen fungerat utan några som helst problem ett bra tag. Ska tillägga att andra personer har kunnat tränsa henne utan problem
Nu har detta problem kommit tillbaka, helt plötsligt börjar hon rycka upp med huvudet när jag ska tränsa, medan andra personer kan tränsa henne utan problem...
Hon är ung och testar mig med jämna mellanrum också med andra saker.... Fast just detta med tränsningen är svårt att komma förbi...
Nu har detta problem kommit tillbaka, helt plötsligt börjar hon rycka upp med huvudet när jag ska tränsa, medan andra personer kan tränsa henne utan problem...
Hon är ung och testar mig med jämna mellanrum också med andra saker.... Fast just detta med tränsningen är svårt att komma förbi...