Sinfonie
Trådstartare
För några timmar sedan satte sig min lillebror på min katt Spurs svans, givetvis av misstag, samtidigt som han lyfte upp henne i knät.
Det var först när han märkte det som hon fräste till, och sprattlade sig iväg.
Jag klämde genast på bakbenen och svansen när jag fick veta det, så inget var brutet, jag kunde inte känna något fel, och hon brydde sig inte.
Däremot om jag lade svansen mot rumpan morrade hon genast och började fräsa så hon fick vara ifred i några timmar.
Sen så morrade hon så fort någon petade henne bakom frambenen, och bakbenen skakade när jag nuddade dem.
Och nu ligger hon gömd under tv bordet och slåss om man kommer nära.
Jag hoppas verkligen inte att det är allvarligt, katten har varit med om endel, men aldrig morrat och fräst när hon haft ont så jag är väldigt orolig.
Det blir förmodligen veterinär imorgon.
Min stackars kisse
Det var först när han märkte det som hon fräste till, och sprattlade sig iväg.
Jag klämde genast på bakbenen och svansen när jag fick veta det, så inget var brutet, jag kunde inte känna något fel, och hon brydde sig inte.
Däremot om jag lade svansen mot rumpan morrade hon genast och började fräsa så hon fick vara ifred i några timmar.
Sen så morrade hon så fort någon petade henne bakom frambenen, och bakbenen skakade när jag nuddade dem.
Och nu ligger hon gömd under tv bordet och slåss om man kommer nära.
Jag hoppas verkligen inte att det är allvarligt, katten har varit med om endel, men aldrig morrat och fräst när hon haft ont så jag är väldigt orolig.
Det blir förmodligen veterinär imorgon.
Min stackars kisse