Svansfläta

A

alisson

Hur binda upp svansen?

Ska tävla i bruks och har rivit för många bollar med svansen :crazy: Kom på den eminenta iden att binda upp den, men hur gör man :confused:

Sv: Svansfläta

nu vet jag inte hur man gör "påriktigt" men jag har flätat svansen och lagt den dubbel bakom svansroten, ev framför ibland och satt fast med en tejp och tagit några strå över tejpen för att dölja denna.Hoppas du får bättre tips!
Lycka till:)

Sv: Svansfläta

just det ibland sätter jag bara en knut på svanse, då kommer den högre upp, men man måste dra till ordenlitgt annars vifftas den lätt upp!

Liknande trådar

Hemmet Vilken bank har ni ert huslån på? Vad betalar ni ränta? Är de klokt att binda räntan och isåfall hur länge? Är ny på detta då jag ska...
Svar
17
· Visningar
617
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 591
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 253
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka