B

BrokenSilence

kom att tänka på det här med svamp. Alltså kantareller å så, sånn svamp som man kan äta.
Vad jag vet brukar hästar inte äta svamp, men någon som vet ifall det är farligt att ge dom?

visst, ingenting är bra om det ges för mycket, men asså, EN svamp lr nått. någon som vet ifall det är farligt?

Sv: Svampar

Jag vet hästar som äter svamp å de har inte dött, däremot fick min förra häst hemska bulor över kroppen när en tjej gått å gett svamp till henne så det skippade jag.Det finns alltid hästar som är allergiska.

jo det är ju klart. allergier förekommer ju alltid.

nån annan?

Älgar älskar höstkantareller!!!!!!!!!!!!!1

Hästar kanske skulle äta om de gick i hagar där kantarellerna växte

Det brukar växa champinjoner i vinterhagen men jag tror inte någon av hästarna smakade på dom...

Liknande trådar

Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
404
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar