B

BrokenSilence

kom att tänka på det här med svamp. Alltså kantareller å så, sånn svamp som man kan äta.
Vad jag vet brukar hästar inte äta svamp, men någon som vet ifall det är farligt att ge dom?

visst, ingenting är bra om det ges för mycket, men asså, EN svamp lr nått. någon som vet ifall det är farligt?
 
Sv: Svampar

Jag vet hästar som äter svamp å de har inte dött, däremot fick min förra häst hemska bulor över kroppen när en tjej gått å gett svamp till henne så det skippade jag.Det finns alltid hästar som är allergiska.
 
Sv: Svampar

jo det är ju klart. allergier förekommer ju alltid.

nån annan?
 
Sv: Svampar

Älgar älskar höstkantareller!!!!!!!!!!!!!1

Hästar kanske skulle äta om de gick i hagar där kantarellerna växte
 
Sv: Svampar

Det brukar växa champinjoner i vinterhagen men jag tror inte någon av hästarna smakade på dom...
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
702
Senast: Ajda
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Fibusen
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
2 330
Senast: Shixle
·
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 239
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp