svällkropp eller vad?

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare bulldog
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 613
B

bulldog

såg på min hanhund en knöl bredvid penis stor som ett plommon. svällkropp eller vad:o?hans ena tenstikel är förminskad o ena lite större än normalstor enligt vet. har inte sett detta föut(knölen). ska fråga vet om detta eftersom jag ändå ska ner med honom pga att han har tappat en hel del päls på ryggen.

Sv: svällkropp eller vad?

Låter som om det kan vara något hormonellt fel om det är stor skillnad i storlek på testiklarna och eftersom han tappar päls på ryggen.

Svällkropparna ligger på varsin sida om penis, längs med penisbenet.

Berätta hur det går hos veterinären.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: WildWilma
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 072
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
871
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 847
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka