Svall Ivar och Storm Tora

Mirre

Trådstartare
NÅn som känner till dom?
Svall ivar är nordsvensk travare hingst
Storm Tora nvs travsto
Vill gärna ha bilder på dom :D

Jag har bilder på Svall Ivar! (Jag har ridit honom) Dock är bilderna inte inscannade, men kan ev fixa det.
Det är min kompis kusin som äger Svallet.

Oki tufft!
Hur e han och rida?
Kommer köpa en häst (har skrivt om han här tidigare)
efter honom. (han e toppen och rida)
Om du vill får du gärna scanna in dom :)

Hmm... ridit och ridit. Jag har suttit på honom barbacka medan ägaren körde. Hade varken hjälm eller ridkläder.
Genomsnäll var han iaf...
Ska se om jag kan scanna bilderna ikväll (scannern har pajat så jag måste gå över till grannen.

om du menar kallblods travar hingsten svall Ivar så har han stått i vår sommar på överby stuteri i marieby Östersund.
Väldigt trevlig hingst.Han kanske står kvar vet ej för jag har inte varit där på ett tag nu.
Lycka till

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 564
Senast: ildiko
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
121
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 101
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama