Kanske_gravid
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det var ett tydligt streck (två streck betyder väl gravid även på Apotekets test?)
Tycker det var ett tydligt streck (två streck betyder väl gravid även på Apotekets test?)
Grattis, som det ser ut nu så är du rätt så gravid
Ett svagt streck är fortfarande ett streckPrecis två streck ska betyda det, men det till vänster var så svagt tyckte jag om man jämför med det till höger. Men tänk om!
Du skall inte jämföra strecken så. Det ena är ett kontrollstreck som visar om testet i sig fungerar eller inte. Själva teststrecket syns bara om du är gravid. Hur starkt det visar spelar just nu mindre roll. Är det bara 12 dagar efter ett försök så skulle jag säga att det är väldigt tydligt. När har du BIM?Precis två streck ska betyda det, men det till vänster var så svagt tyckte jag om man jämför med det till höger. Men tänk om!
Du skall inte jämföra strecken så. Det ena är ett kontrollstreck som visar om testet i sig fungerar eller inte. Själva teststrecket syns bara om du är gravid. Hur starkt det visar spelar just nu mindre roll. Är det bara 12 dagar efter ett försök så skulle jag säga att det är väldigt tydligt. När har du BIM?
Avvakta en vecka och testa sen igen.Jag har faktiskt haft mens nu i 3 dagar men det är bra mycket mindre än vanligt och liksom levrat när det väl kommer. Brukar blöda väldigt rikligt. Vad tror ni om det?
Det är dock vanligt att man blöder lite de dagarna man skulle haft sin mens även om man är gravid. Ibland har inte hormonhalten i kroppen blivit tillräckligt hög i början för att stoppa mensen helt.Jag har faktiskt haft mens nu i 3 dagar men det är bra mycket mindre än vanligt och liksom levrat när det väl kommer. Brukar blöda väldigt rikligt. Vad tror ni om det?