Surefeeder

Wille

Trådstartare
Tonis surefeeder krånglar. Jag har varit i kontakt med butiken som sålde den och fick igång den. Men nu funkar den inte igen och det är en gul lampa som blinkar på den. Misstänker att den betyder att batterierna är slut, vilket borde vara orimligt då de som sitter i bara använts i cirka en vecka eller möjligen max två veckor.

Ja, jag ska ringa butiken igen men har ännu inte orkat ta tag i det. Vad är er diagnos?

Du har förmodligen kommit åt knappen för att sätta den i träningsläge. Tryck på knappen igen tills det slutar blinka gult.

Det är knappen som har en katt med doktorshatt som symbol. Har för mig att det är den knappen som är närmast mitten av maskinen.

Screenshot_20240125_233725_Dropbox.webp

Manualen finns att hämta på deras hemsida, om du behöver kolla upp något:
https://www.surepetcare.com/en-eu/pdf?country=212

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 557
Senast: Badger
·
Katthälsa Behöver lite klok input och hjälp nu. För en vecka sedan köpte vi en 4-årig kastrerad honkatt från ett katthem. Första veckan har gått...
Svar
11
· Visningar
5 239
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama