Supernojig :(

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Jag vet att jag borde chilla och vänta tills imorgon men jag är så nojig.. Longerade pollen en stund i dag och såg att han va oren på vänster fram. Bara i vänstervarv och inte hela tiden. Syntes mest i avsaktningarna. Det såg ut som det satt högt upp typ i bogen. Ingen värme eller svullnad alls.
Jag var ute i skogen och galopperade i går och då märktes inget alls. Skrittade på genom kroppen på vägen hem. Någon som har en ide? Kommer inte kunna sova i natt :( Hoppas Hoppas att det är bra i morgon!

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 951
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 776
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 802
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka