SuperMario

C

Chappe_

hur F*N kommer man förbi denhär saken!! Jag har kämpat som en galning!!!
21419285.jpg



Chappe som är i desperat behov av hjälp
 
Sv: SuperMario

han tog eldblomman från mej när jag försökte skjuta på han, man kommer ingen stans förens han är död, nedrans Varelse det där.. förstör allt!
 
Sv: SuperMario

hoppa mitt på han, sen hoppar du upp till han är normal igen, du måste stå på den där plattformen i mitten hela tiden för dit kan han inte ta sig har jag för mig, sen hoppar du så på honom ett hopp i taget så ska du ha vunnit över honom efter ett tag :) Jag har iaf vunnit över honom :D fast det var ett tag sen jag spelade så jag kommer inte riktigt ihåg, men det går iaf utan eldblomman :P
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Är det vanligt? En bekant har börjat i ny bransch och är provanställd. Under den tiden får h*n betalt per timme istället för de fast...
2
Svar
21
· Visningar
871
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 417
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
1 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skaffa barn eller inte
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp