Superbred nosgrimma

malllle

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan få tag i en extra bred nosgrimma i svart med mässingspännen? Svart eller vitt foder spelar ingen roll!

Sv: Superbred nosgrimma

Okej kanske inte SUPERbred, nu överdrev jag lite :p Men gärna 5 cm. Eftersom det verkar vara svårt att hitta kan jag även tänka mig 4,5cm.
Den är tänkt till ett kandar!

du beställer den från ilken shop som helst som har ett bättre utbud och är återförsäljare för tex. Passier, OS och Döbert.
Annars finns ju Mia Sunnman också....

Jag har en från Mia Sunnman..6 cm bred:eek::D

Den är otroligt välsydd! Verkligen superkvalitet.

Jag jobbar i samma lokaler som hon gör och jag är imponerad av allt hon gör! Det är så otroligt spännande o se hur en sadel byggs, väldigt många små och avgörande moment!

1062521_10151508666392507_1683780002_n.jpg
[/URL][/IMG]

en halvskaplig bild iaf

Snyggt!

Kom på att jag känner en tjej som är sadelmakare så jag ska åka till henne och se om hon kan göra en nosgrimma åt mig, liknande din :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
404
Senast: Sryoqwe
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 399
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 282
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar