Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej kanske inte SUPERbred, nu överdrev jag lite Men gärna 5 cm. Eftersom det verkar vara svårt att hitta kan jag även tänka mig 4,5cm.
Den är tänkt till ett kandar!
du beställer den från ilken shop som helst som har ett bättre utbud och är återförsäljare för tex. Passier, OS och Döbert.
Annars finns ju Mia Sunnman också....
Jag jobbar i samma lokaler som hon gör och jag är imponerad av allt hon gör! Det är så otroligt spännande o se hur en sadel byggs, väldigt många små och avgörande moment!
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.