JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Sariz
Startdatum
Startdatum
9 Jul 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
150
När jag \"lekte\" fotograf hösten 2003 eller 2004, eller våren 2004... Fick några bilder som var OK... synd bara att hon har vinterpäls!
Hästvård
Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Juridik & Ekonomi
Vi bor i ett hus med skog som närmsta granne. I våras föll totalt 6 stora granar ner på vårt bostadhus och övriga byggnader...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästvård
Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag.
I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Tog en tupplur pga varit vaken sen 3. O_o Ska strax gå och posta brev plus köpa picadelisallad. 👍🏼
Rosett
3 minuter sedan
Svar: 1 866
Visningar: 61 927
Allmänt
Världens bästa tältlampa
Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Hermelin
4 minuter sedan
Flytt
Relationer Jag tror det behövs betydligt mer info för att någon ska kunna svara på frågeställningen.
Sel
7 minuter sedan
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Helt olika typer av hundar så svårt att svara på? Vad föredrar du?
En spaniel som någon annan nämnde far hit och dit med nosen i backen...
Nota
10 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 335
Hund
Valp 2025
Svar: 736
Visningar: 51 582
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nä de är helt klart avlade för ett annorlunda utseende också, men välmående ser de ju inte ut på något vis... inte som labradorer heller.
Sel
Idag kl 10:06
Svar: 1 798
Visningar: 175 113
Hund
Ormbett
Hästvård Håller med. Är det ormbett är risken stor för påverkan på hjärtat om hästen inte är i stillhet.
Fjordfrälst
3 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 2 464
Vård
Ridskoleryttare
Träning Tror inte jag skrivit de senaste veckorna. Har i alla fall kompat med samma gula kompis i sju veckor. Utesluter inte att jag får...
Takire
3 minuter sedan
Svar: 916
Visningar: 99 602
Träning