Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För två skoningar sedan satte jag på sulor fram på min häst pga att hon var väldigt öm.
Igår kom jag att tänka på att hon kanske inte får ha sulor på tävling (låg nivå). Har skummat TR men hittade inget.
Tack! Jag blev så himla nojig men då kan hon lugnt få fortsätta att inte ha ont i fötterna.
Fick för mig att jag (för en sissådära tio år sedan)läst att man inte fick ha hela sulor på dressyrtävling. Men jag kanske har drömt.
Hästhantering
I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.