Sulkyfästen?

juvelen

Trådstartare
Hur sitter era sulkyfästen på taket, ni som har Umesläp?.

Vet ej hur dom ska sitta, hur långt in på taket?
Antar att det ska vara samma avstånd som sulkyfästerna nertill.

Mitt släp:
a40tn.jpeg

A40

Sv: Sulkyfästen?

Hur långt in vet jag inte på rak arm och jag når nog inte upp för att mäta utan stege...
Men här är ett par bilder på hur dem sitter på mitt släp.
10723708.jpg

10723707.jpg

Om du tittar innifrån släpet. Sitter bultarna som fästerna är fast satta med i metallisten där tjocka taket börjar eller innanför/utanför?

Om du tittar innifrån släpet. Sitter bultarna som fästerna är fast satta med i metallisten där tjocka taket börjar eller innanför/utanför?

Nu har jag kollat.
Bultarna sitter precis mitt i raden med nitar som fäster ihop innertaket med yttertaket.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 689
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag har köpt begagnade köksstolar som behöver fräschas upp, dels ska jag byta tyget och dels tänkte jag slipa ner dem och sen olja in...
2
Svar
22
· Visningar
586
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar