Suger fortfarande?

S

sweet_extraa

alltså han katten har dille.. så är det bara.
Som katt ungar gör på mammorna.. suger på pupparna. Så gör han när han ligger och myser i famnen. han är två år :eek:
inte så att han snuttar på bröstvårtorna utan på kläderna och så "trampar" han med tassarna, vad gör man?

Sv: Suger fortfarande?

Ifall han blev tagen från sin mamma tidigare än 12 veckor så är det vanligt att kattungebeteendet sitter kvar, kan vara därför?
Men så störande är det väl inte?
Trampar med tassarna gör dock nästan alla katter när de är nöjda.

absolut inte. jag älskar det. tycker det är jätte gulligt. men min pojke tycker inte det är lika gulligt och tyckte man skulle göra nått åt det. han försöker säga till honom. men då han är i mitt knä skiter han i honom :smirk:

min katt :angel:

En av våra katter gör också så. Dock ingen av de andra.
Sålänge det inte stör så gör det ju inget. Kan ju vara rätt gulligt. Mira låg och snuttade på pappas tröja hela fotbollsmatchen för några veckor sen :love:

jag tycker det är hel mysigt faktiskt..
men min pojke och hans vänner var inte lika nöjda när de kolla på matchen igår och de upptäckte att tshirtarna var lite lätt dränkta efteråt. för det blir ju väldigt blött :D

jag tycker det är hel mysigt faktiskt..
men min pojke och hans vänner var inte lika nöjda när de kolla på matchen igår och de upptäckte att tshirtarna var lite lätt dränkta efteråt. för det blir ju väldigt blött :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 158
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 478
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar