Status
Stängd för vidare inlägg.
J

JHANA

Nu finns det en tråd på Gnägg där folk uppmanas att skriva ALLA sina fördomar om westernryttare/hästar....

Sv: Suck....

Och några inlägg längre ner står det "Ni får gärna skriva fördommar om andra grenar också" och sedan handlar tråden om ridskolor också.

Herregud, alla skriver väl inte serist! :smirk:

Det är min tråd :D och jag kan meddela att jag är westernryttare själv och därför ville höra lite om vad folk eg. säger om western, eftersom många klagar på att det är så mkt fördomar, men jag sjä'lv har inte hört så mkt...ville se om det verkligen var så, och jag tycker faktiskt att det evrkar som om folk inte har så mycket emot western

kan dessutom tillägga att det på ungdom och äu finns en massa gymnasieprogram-trådar...vad tycker ni om det då??

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att det är något att gnälla om...

Tycker faktiskt att det är rätt intressant att få höra vad det finns för fördomar då jag bor i en liten byhåla och inte träffar så mycket hästfolk från den "stora världen" förutom de jag träffar när jag är på clinics och kurser...

Ja, själv är jag ganska trött på dom fördomar jag träffar på i min vardag så jag tyckte det var droppen när det dök upp en hel tråd om det här :( ....

Var hör ni alla dessa fördommar då? Själv så hör jag nästan aldrig några, utom här då? men så umgås man ju nästan bara med de hästmänniskor som finns "hemmavid" och de är ju vana vid oss...hehe

Låser den här tråden, för sådana här trådar utmynnar bara i tjafs och påhopp.

Starta inga nya för de ryker direkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Mirre
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 531
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar