Suck denna långa förky

annie_cool

Trådstartare
Hej denna envisa förkylning vill inte ge sig alls feber och hostar som vanligt är hes har varit sjuk i snart en vecka hur länge ska det då? Jag tar hostmedicin med morfin vilket är skönt på natten då jag hostar mest vaknar oftast då på grund att jag hostar. Kall svettas med så.

Från en sjuk Klara.

Jag har också varit sjuk en dryg vecka nu. Först idag mår jag äntligen bättre! Har hört många som haft långdragna förkylningar nu, min kollega drogs med sin förkylning typ 2 veckor innan hon blev helt frisk. Ha lite tålamod så blir du säkert snart frisk. Försök vila, sov ordentligt på natten och ta det lite lugnt (ungefär allt jag INTE gör :angel: men det är nog smart om man gör det ;) )
Krya på dig!

Du är verkligen inte ensam! Har hittills tagit slut på fyra olika sorters hostmedicin (max halvfulla flaskor när jag började). Hostan håller i sig, men "resten" av förkylningen tog ungefär en vecka. Vila, vätska, hostmedicin, nässpray och febernedsättande har varit guld värt då jag inte lyckats bli av med det på "naturlig" väg ;)

Jag gick hem från jobbet och sjukskrev mig 9 augusti och blev frisk först nu i helgen :meh: Den längsta förkylningen i världshistorien känns det som. Eller som läkaren sa - flera virusinfektioner efter varandra.

Jag har precis blivit frisk efter nästan två veckors sjukdom och det känns som att jag fått mitt liv tillbaka, typ! Krya på dig!

Hej denna envisa förkylning vill inte ge sig alls feber och hostar som vanligt är hes har varit sjuk i snart en vecka hur länge ska det då? Jag tar hostmedicin med morfin vilket är skönt på natten då jag hostar mest vaknar oftast då på grund att jag hostar. Kall svettas med så.

Från en sjuk Klara.

Jag har varit sjuk i 3 veckor nu. 2 veckor med feber. Börjar bli bättre men inte bra, helt sjukt långdraget!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 594
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 369
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 305
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar