"Succeed" probiotika

Sv: "Succeed" probiotika

Har inte sett Succeed i Sverige ännu, var köpte du den (om du nu köpte det)? Eller rekommenderade vet det bara? Sålde han det? Tusen frågor ;)

Har vänner som använder det (i Tyskland) som är mycket nöjda. Så nöjda att de skickar upp det till de hästar de har i träning här i Sverige. Har bara hört mycket gott om det! Skulle gärna pröva det till en av mina men det blir sååååå dyrt.... Men nästa gång jag åker till Tyskland ska jag nog köpa "en laddning"!

Sv: "Succeed" probiotika

Jag tycker inte det är några fantastiska ingredienser. Det är ju bl a jäst så du kanske istället kan prova yea-sacc eller fortsätta med bakjäst om du tycker det hjälper.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
472
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej. Någon som har något förslag på vad detta kan vara, har telefontid på måndag med veterinären. Har en äldre vbl valack, är inte...
Svar
9
· Visningar
785
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
255
Senast: Elo
·
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Hönstråden II