Det tycker jag också men på B-kort får man inte dra mer än max 1300.Har ingen erfarenhet av Subaru men tycker passat är trevlig som hästbil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag också men på B-kort får man inte dra mer än max 1300.Har ingen erfarenhet av Subaru men tycker passat är trevlig som hästbil.
Alltså, ni kanske måste se över ert sätt att köra om dom håller så dåligt. Milantalen är ingenting som avgör bilens livstid, det som dödar bilar är oftast att karossen rostar sönder. Sköter man bilen och tar hand om den så spelar milantalet väldigt lite roll.Nej, vi originalservar de till 10 000 mil, därefter på Mekonomen. Service i snitt ca. var 14e månad. Det är bara att alla nya bilar är av sån rent utsagt skitdålig kvalité, så de funkar felfritt i 4, i bästa fall 5 000 mil, innan det blir rasbrant ner till skrotning vid typ 12 000 mil, i bästa fall.
Jo, det får man. Jag får dra 1470 med min bil på B-kort. Bilen klarar några kilo till men det får jag inte dra.Det tycker jag också men på B-kort får man inte dra mer än max 1300.
Kör du 34000 mil på ett år?Oj! Min caddy från 2017 har gått 34000 och mår utmärkt, så visst kan nya bilar funka bra långt över 9000.
Har ingen erfarenhet av Subaru men tycker passat är trevlig som hästbil.
Kör du 34000 mil på ett år?
Aha Fast när man pratar om hur mycket man kör brukar man väl använda mil, även om det förvirrar med tanke på att det är km på mätaren.Nää, km. Missade att det var mil (man brukar ju ange km).
Vilken årsmodell? De nyare modellerna av Passat brukar vara tyngre.Jo, det får man. Jag får dra 1470 med min bil på B-kort. Bilen klarar några kilo till men det får jag inte dra.
Jag har en Citroen C5, ingen passat.Vilken årsmodell? De nyare modellerna av Passat brukar vara tyngre.
Om du läser vad jag svarade på så ser du att mitt svar gällde Passat...Jag har en Citroen C5, ingen passat.
Missade det.Om du läser vad jag svarade på så ser du att mitt svar gällde Passat...
Det tycker jag också men på B-kort får man inte dra mer än max 1300.
Den är skit bra att dra med stark och snål i jämförelse med Subaru Ja de har problem med rost men den här har fått rostskydd (?) på de mest utsatta ställen iför hennes son jobbat på bilverkstadWat?!?!! Jag skulle ha en x-trail först tänkte jag men den närmaste var rostig i en balk och läckte olja så det blev ett annat märke och modell... Hade jag vetat att x-trail är så snål hade jag nog letat vidare efter en fräschare sån.
det var främst oljeläckaget jag backade på iom att bilen jag ville byta från nu såhär 4 månader senare fullkomligen pissar olja, det började också med "en enstaka droppe"Den är skit bra att dra med stark och snål i jämförelse med Subaru Ja de har problem med rost men den här har fått rostskydd (?) på de mest utsatta ställen iför hennes son jobbat på bilverkstad
Jag har BEC men tack för info!B96 kostar under 1000-lappen att ta
Det där beror på dragbilen, Legacyn jag hade innan fick dra ett släp med max totalvikt 1560 kg med B-kort. V70:n jag har nu får bara dra ett släp med max totalvikt 1110 kg med B.Det tycker jag också men på B-kort får man inte dra mer än max 1300.
Det där beror på dragbilen, Legacyn jag hade innan fick dra ett släp med max totalvikt 1560 kg med B-kort. V70:n jag har nu får bara dra ett släp med max totalvikt 1110 kg med B.
Anropar @HannaZ som jag vill minnas kör Skoda, för att få lite referenser eftersom även jag är väldigt förvånad både över att en bil från 2014 skulle vara skrotfärdig vid 9000 mil och att den skulle vara ett svårt fall för verkstaden.
Sedan tycker jag det vittnar om ett otroligt förakt för pengar och ekonomi att ens överväga att skrota något som kan dra in 25-30 000 kr. Vem hade inte löst in en Lottovinst för den summan?!
Jag har BEC men tack för info!