B
Bellson_
vilka ska till styringe i augusti?
jag har aldrig vart där, men hur är banan tycker ni som har vart där?
jag har aldrig vart där, men hur är banan tycker ni som har vart där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
okej, de låter som en bra debut bana då? d-ponnyn ska nämligen gå sin första debutant klass där!
men tack, jag ska gå in och kolla på hemsidan också!
Bra, varierade typhinder. Ett öppet dike som kan ställa till det lite eftersom det "dyker upp" som i Tågarp. (syns inte på håll)
Ja fråga mig bara....
Kommer glad i hågen där förra året på liten 4-årig skimmel och är felfri fram till diket...vips så bet jag i gräset med MYCKET förvånad häst som stod bredvid och tittade på mig....
Ja, ja fio....jag VET vad du ska skriva nu men tänk dig NOGA för innan du gör det för skrattar bäst som skrattar sist.....
Ja fråga mig bara....
Kommer glad i hågen där förra året på liten 4-årig skimmel och är felfri fram till diket...vips så bet jag i gräset med MYCKET förvånad häst som stod bredvid och tittade på mig....
Ja, ja fio....jag VET vad du ska skriva nu men tänk dig NOGA för innan du gör det för skrattar bäst som skrattar sist.....
My lips are sealed.
vi ska noga kolla hur det går för dej över denna grav som numera innehåller ett odjur (alltså novali ligger väl kvar?)
noterade att du är med bland 125 anmälda
blir det bortlottning där också? någon som vet