miamiSwing

Trådstartare
hej, Nån som vet nån rolig bana o hoppa? Men hur många meter ska de vara mellan hindrena i studs? har ett hbl rätt så stor..

Sv: Stuts

Mycket bra tips i senaste Ridsport.... Tydlig presentation av en hinderserie. Kolla där;)

Finns massor med ridövningar / hoppövningar på hippson.se. Har för mig att det även finns banor :)

Var inte rädd för att vara kreativ och klura ut lite övningar som du vet din häst klarar av. Kombinera övningar som du har lärt dig tidigare t.ex.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 432
Senast: Strandad
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka