Stuterier i Holland?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Jumpinggirl
  • Startdatum Startdatum
J

Jumpinggirl

Hej!
Är det någon som vet hur man kan söka på stuterier i Holland? Har försökt via Google, men inte fått fram några bra sökresultat. Jag har en D-ponny som är köpt här i Sverige, men är importerad från Holland. Min ponny har okänd härstamning. Hon har ett pass utfärdat av K.N.H.S (holländska ridsportförbundet antar jag att det är). Min ponny är chipmärkt och detta har jag sökt på, chipnumret är kopplat till K.N.H.S.
Någon som vet hur man kan söka fram stuterier i Holland??

Sv: Stuterier i Holland?

Hej Jumpinggirl
Jag har precis samma problem som du... Har försökt utan resultat. Vore intressant och se om du finner din häst liksom jag.
// Holländs okänd häst ;-)

Sök på K.N.H.S på Google så hittar du hemsidan, leta sen upp en mailadress som kan stämma och maila och fråga om de vet något om hästen med det chipnumret.

:confused:Sikket beskymmer jag haft om information om min häst och nu så har allt bara fallit på plats..... Tidigare ägaren har inte tid för mina frågor, undringar...

:bow:Tusen Tack!!

Har nu kontaktat knhs och fått svar i från dem och sen även en en ny adress till typ jordbruksverket i Holland www.pve.nl där man kan få export papprerna...

Lycka till

hej, min c-ponny Daisy komme rifrån holland, jag har försökt att hitta allt om henne men hittar inget. jag har chip, men hin är men i svensk ponnyförbundet, HUR gjorde du???:crazy::confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har skrivit två trådar här på Bukefalos tidigare och känner att jag måste få skriva av mig. Ni har varit så hjälpsamma i mitt...
Svar
6
· Visningar
1 956
Senast: Happimess
·
Hästvård Nu prövar jag att få lite kloka tankar från er andra! Vi har en riktig toppenponny som vi köpte för fyra år sedan och som dottern har...
2
Svar
27
· Visningar
4 460
Senast: Fenestra
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 992
Senast: Takire
·
Avel hej! har nyligen skaffat foderhäst och jag funderar lite på det här med stam osv. hon kommer från tyskland enligt hennes pass, och det...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka