gul_zebra
Trådstartare
Jag har ju tingat en kattunge som flyttar in i slutet på juni och funderar på det här med transportväska, om man kanske ska investera i en Sturdibag. Jag är inte ute och åker så mycket utan det blir mest till veterinären för vaccinering, men när jag väl åker blir det buss så jag ser gärna att båda katterna kan åka i samma bur - fungerar det med en Sturdibag (jag tänker L eller XL) även om jag inte köper en divided? Förutsatt att de går bra ihop självfallet Hur är det med storlek, måste jag ha en XL eller kan L gå lika bra? Det är inga jättekatter, Göte väger strax under 4 kg (fyller 1 år om ett par veckor) och nykomlingen blir nog ingen jätte han heller sett till mammans storlek iaf.
Hur är det med sele i en Sturdibag, kan jag fästa båda katterna på något vis, eller blir det för stor risk för trassel när de är två?
Jag vill gärna ha nånstans att förvara katternas papper också - jag såg att de har förvaring i botten men inget om hur stort, får 2 st gummibandsmappar i A4 plats där?
Hur är det med sele i en Sturdibag, kan jag fästa båda katterna på något vis, eller blir det för stor risk för trassel när de är två?
Jag vill gärna ha nånstans att förvara katternas papper också - jag såg att de har förvaring i botten men inget om hur stort, får 2 st gummibandsmappar i A4 plats där?