Jag går ut gymnasiet till sommaren i år och då är jag färdig undersköterska. Jag har alltid sagt till mig själv att när jag har gått ut gymnasiet och har en bra ekonomi så ska jag köpa en häst (vilket jag har velat sedan jag var 5år gammal.) Men nu när studenten närmar sig så har det kommit tankar om att studera vidare till sjuksköterska och jag har problem med att lägga min hästdröm åt sidan.
Om det kommer till hästköp då jag studerar så kommer jag kommer inte köpa en häst förens jag har gått 1-2 terminer på sjuksköterskeutbildningen för att se hur det fungerar med tid och ekonomi, men målet är att jag ska klara av att äga häst. Ni som har erfarenheter av att studera och ha häst, berätta gärna eran historia! Och är det bättre att studera på distans när man har häst?
Om det kommer till hästköp då jag studerar så kommer jag kommer inte köpa en häst förens jag har gått 1-2 terminer på sjuksköterskeutbildningen för att se hur det fungerar med tid och ekonomi, men målet är att jag ska klara av att äga häst. Ni som har erfarenheter av att studera och ha häst, berätta gärna eran historia! Och är det bättre att studera på distans när man har häst?