Studenter i Trollhättan!!

K

kentflikkan

Detta kanske är HELT fel plats, och jag är beredd på 0 svar... MEN jag undrar trots allt om det finns några studerande i Trollhättan, typ på Högskolan Väst eller så, med häst? Nu pendlar jag från göteborg, men har planer på att flytta till Ttrollhättan nästa år eller så med hästen :angel: Tänkte kolla om det finns några bukefalister med häst i Trollhättan eller icke-studenter? Vill ha tips :banana:

Sv: Studenter i Trollhättan!!

Okej :D
Vad kostar det att ha häst i Trollhättan? Förstår att det varierar, men på ett ungefär? Det kanske inte skiljer sig så mkt från Göteborgs-området..

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar