nyponros
Trådstartare
Har anmält mig till två lokala dressyrklasser nu i helgen, men har av olika anledningar missat massor av träning nu inför som vi verkligen hade behövt då jag inte kunde något av programmen när jag anmälde... Jag har haft mkt feber och mest motionsridigt hästen, sen fick hon en tappsko som av olika anledningar inte kunde slås på förrän 5 dagar efter och så blev jag sjuk igen.
Ja, lite allt möjligt
Då jag fortfarande är sjuk men ändå vill tävla funderar jag på att fokusera på ena klassen som jag lyckats lära mig trots sänkt hjärnkapacitet, men går det att stryka sig ur andra klassen på plats?
Hur gör man då isf?
Jag tänkte att jag ska försöka lära mig andra programmet, och sen se hur jag mår efter första klassen på tävlingsdagen, om jag orkar vill jag rida båda.
Går det att göra så eller måste jag avanmäla mig i förväg om jag inte vill rida?
Jätteglad om någon svarar, jag hittar inte detta i TR!
Ja, lite allt möjligt
Då jag fortfarande är sjuk men ändå vill tävla funderar jag på att fokusera på ena klassen som jag lyckats lära mig trots sänkt hjärnkapacitet, men går det att stryka sig ur andra klassen på plats?
Hur gör man då isf?
Jag tänkte att jag ska försöka lära mig andra programmet, och sen se hur jag mår efter första klassen på tävlingsdagen, om jag orkar vill jag rida båda.
Går det att göra så eller måste jag avanmäla mig i förväg om jag inte vill rida?
Jätteglad om någon svarar, jag hittar inte detta i TR!