Stronghold

peace

Trådstartare
Var till veterinären med min katt igår. Var egentligen bara en årlig kontroll eftersom hon står på kortison p.g.a av allergi. M en iaf kollade de även öronen och dom tyckte sig se ett ben av skabb,så hon tyckte att vi skulle behandla henne med Stronghold. Nu när jag hämtade ut det på apoteket var det ju tre pipetter?? Som jag förstod skulle det bara vara en engångsbehandling. Kan inte heller läsa mig till vad som gäller.Är det någon som vet ? Får ju ringa vet på måndag,men tänkte att någon här vet hur man brukar göra.

Det brukar räcka med en gång mot öronskabb hos katt, det är också vad som står i fassvet. Däremot finns det bara förpackningar med 3 pipetter.

Liknande trådar

Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 171
Senast: Sirap
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 322
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 074
Senast: tott
·
Katthälsa Vill börja med att vi har varit hos veterinär igår (och pratat med samma vet idag i telefon) men vi kommer inte direkt fram till något...
Svar
2
· Visningar
2 789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka