Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ni är strålande! Att ge sig ut o göra en såpass bra runda i andra starten med en ryttarmiss endast, det ska du vara megastolt över!
Det var BARA för att jag inte fick följa med naturligtvis
du har ju en fantastisk häst som står på benen iallafall i de lägena
På någon av de andra filmerna avslöjas att någon borde haft ett hinderfel som inte fick anser ju jag iallafall
För inte får man hoppa över hinderflaggan på det där sättet, man skall ju vara på insidan flaggan åtminstonde när man river ner den och inte mitt på den.
Jaa fina duktiga häst som redde ut situationen och jag som flyger av som en nybörjare
Överväger mer och mer att låna ut henne till någon som KAN rida
Intressant att Svenska TR och FEI's reglemente skiljer sej här.Jamen exakt! Det måste ju varit en väldigt orutinerad hinderdomare som släppte genom den missen...
Jamen exakt! Det måste ju varit en väldigt orutinerad hinderdomare som släppte genom den missen...
Det bästa för dig är ju att skaffa en massa rutin på denna hästen som du senare kan använda till dina andra, nya och nästkommande djur
Det bästa för mig ja, men jag tänker på den stackars kraken som måste hoppa runt med mig
Tanter som jag ska inte hålla på med fälttävlan, det gör så förbannat ont i en gammal kropp efter en avsittning, synd att det är så fantastiskt roligt att rida fälttävlan att det är svårt att sluta...
Du fick ingen bild på när hon red med enhandsfattning och slet bort den lösa hatten från knuten ?
Det borde hon fasen fått extrapoäng för!