strömsholm

Sv: strömsholm

jag kanske ska dit och kolla på söndagen när en kompis rider den * stjärniga..

jag ska dit på söndagen, främst för att kolla på ponnyfinalen men har kompisar som rider den * stjärninga ungdomsklassen, måste kolla på dom oxå:)

jag ska dit. som hästskötare, visserligen på hoppsidan men jag kanske hinner kika lite på fälttävlan också.

Dottern ska vara hästskötare eftersom hennes egen häst står skadad. Jag ska till Strömsholm på söndagen o heja fram ÖSLR:s ponnylag o titta på terrängen. :banana:

Jag ska dit på söndagen och hejja på vårat elitponny-lag.
Ska även vandra runt å kika på terrängen! :D

Jaa, det ska bli jättekul! :bump:
Lite nervöst också iofs...VM-ryttarna lär ju tas ut efter Luhmuhlen..

Jag skall dit och vara hästskötare....min häst tävlas av sin förra ägare i *-ig junior/ungdomsklass!!! Skall bli jätteskönt att stå vid sidan och bara sköta flätandet och filmkameran!!! Man börjar bli en "fegis".....:rofl:

*kl*

nu finns startlistor med tider ute :)

en ryttare kommer att få det lite körigt eftersom hon har fått startnumrena efter varann med sina hästar :rofl:

Min tränare ska dit med sina hästar, :angel: hoppas det inte var hon som fick starterna efter varandra:crazy: hade varit kul att följa med...;)

Önska er lycka till!

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När internationell fälttävlan återvände till Strömsholm och Nationaldagstävlingarna är det svenskt i topp i den tvåstjärniga klassen...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam