Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan beror det ju lite på också. Har alltid använt vanlig hederlig sågspån förut, men nu kan jag bara få tag i råspån (heter det väl?) och det fungerar INTE pga att det inte är torrt nog. Har därför fått övergå till att köpa kutterspån och det fungerar väl bra, men det blir ju rätt dyrt...
Jag har en vallack som Kissar överallt, han kan inte ha koll på sin "brandslang" så som det brukar se ut...
Och jag förordar Halmpellets det bästa matrial jag använt
Mia
Jag har en stallkompis som använder halmpellets men jag tycker inte det ser så fräscht ut fast det kanske beror på hur det sköts? Det liksom kippar under fötterna där hästen har kissat. Kan det bero på att kisset inte mockats ur ordentligt eller de kanske har strött för tunt lager? Eller är det jag som är sjukligt petig.
Jag har en stallkompis som använder halmpellets men jag tycker inte det ser så fräscht ut fast det kanske beror på hur det sköts? Det liksom kippar under fötterna där hästen har kissat. Kan det bero på att kisset inte mockats ur ordentligt eller de kanske har strött för tunt lager? Eller är det jag som är sjukligt petig.
Hur tjockt lager tycker du man behöver ha för att det ska funka bra? I grannboxen ligger det uppskattningsvis ca 6-7cm.
Hur tjockt lager tycker du man behöver ha för att det ska funka bra? I grannboxen ligger det uppskattningsvis ca 6-7cm.