Stripe&Miss Piggy

Mynta2

Trådstartare
Ifall någon mins mina kattungar, så har vi gjort en visit hos Stripe & miss Piggy...Som förövrigt numera heter: Stripe = Maja och Miss Piggy = Kajsa :angel:

Stripe
DSCF1729.jpg

Miss Piggy
DSCF1727.jpg

Så här såg de ut som bebisar
misspiggy27th.jpg

Stripe.jpg

:D

Ursäkta stoora bilder, satt på fel dator då jag laddade upp dom å såg då inte hur stora de var. Ha överseende.

Senast ändrad:
Sv: Stripe&Miss Piggy

Bill & Bull bor hos Yorkwann, Quine bor hos Dropdead...Vi får tjata på Yorkwann att lägga ut några bilder. dropdead har ju lämnat Buke har jag hört, så där kommer nog inga bilder.

Ja just, Quine heter numera Lucia och Bill & Bull kallas till vardags Bengan & Berra :D

Ja, men jag har ju bara vanlig kamera ju ... hm, får se hur det ska gå. Mina är iaf myyyycket sötare! :D

Ja man brukar säga så om ens barn :D

Bull lär ju vara en snygging..Fast Bill är nog ful-snygg :rofl:

Bengan (= Bull) är en riktigt snygging, fast lika klumpig som innan. :p Alla faller för honom, och det trivs han oerhört med. :D Och Berra (= Bill) ligger mest i soffan och fiser, han har inte riktigt fattat detta med utekattgrejen. :D (Fast han har charmat min mamma, som inte gillar katter)

Nu får du lägga på en rem va ;)..Hit med kort :D

Du får helt enkelt ragga på någon granne med scanner...något annat alternativ har du inte :angel: :D

* måste ju skryyta med villka fina uppfödningar man haft serru*

De är fortfarande jättefina! :)
Jag är nog lite svag för paddor trots allt...

Är Stripe (Maja) padda med ? Kanske hon är...

Är så fruktansvärt dålig på färger ;)

Så fort det finns svart/brunt/blått i kombination med rött/creme är det en padda. Sedan kan de ha alla möjliga mönster och vitfläckar utöver det.

Nu får du lägga på en rem va ;)..Hit med kort :D

Du får helt enkelt ragga på någon granne med scanner...något annat alternativ har du inte :angel: :D

* måste ju skryyta med villka fina uppfödningar man haft serru*

Åh! Jag är på G :D Men du om jag skickar vanliga kort på dem till dig, kan inte du scanna in dem då? :idea:

Bill & Bull bor hos Yorkwann, Quine bor hos Dropdead...Vi får tjata på Yorkwann att lägga ut några bilder. dropdead har ju lämnat Buke har jag hört, så där kommer nog inga bilder.

Ap,ap,ap...vad är det där för ett rykte? ;)
jag finns kvar, är dock inte inloggad lika ofta, men befinner mig bland kulisserna emellanåt. :)

Här är två kort på Lucia.
Det första när hon ligger och myser med bästisen Lucifer och min son Daniel:
Picture090.jpg

Och här kramas hon återigen med Lucifer, (de är oskiljaktiga! :love: )
Bild23.jpg

/Dropdead

Tja, det var lääängesedan jag hörde det :confused: . Var en Bukefalist som sa det..mins inte längre vem det var. Och allt som skrivs på nätet är ju sant :angel: :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama